Jeg har stået for layout af mange forskellige B2B materialer for Strandmøllen - herunder brochurer, flyers, produktblade og roll-ups.
Strandmøllen sælger gas til mange forskellige brancher og har en stærk visuel profil som alle tryksager følger.
Hovedtrækkene i den grafiske identitet er de blå og mørkeblå farver, skrifttypen Montserrrat og de blåt tonede fotos der bruges, som grafiske elementer og modspil til de nærværende og sprøde fotos.
Som en naturlig del af layoutprocessen kigger jeg også på hvordan overskrifter passer til indhold og fotos og om der er konsekvens i opbygningen af teksten, så det visuelle flow er optimalt.
Udover layout af diverse tryksager har jeg også stået for design af messestande og rollups til Strandmøllens opsøgende salgsaktiviteter (Se nederst på siden).
Se også eksempler på layout af andre typer materialer:
→ Magasin
→ Brochure
→ Fagbog
→ Folder
→ Årsrapport
→ Roll-up
Få et hurtigt overblik:
→ Download hele min kreative portfolio (.pdf)